[ Print ]  [ Close ]

http://ssa.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=4973   , 1403/02/20


به مناسبت هفته دولت؛
مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی کارکنان دولت شامگاه چهارشنبه برگزار شد


مراسم افتتاحیه تیم دانشگاه تربیت مدرس مشعل مسابقات


 



به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسین هاشمی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دولت که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد افزود: عقل سالم در بدن سالم است و توسعه ورزش می تواند به پیشگیری امراض کمک کند.

استاندار تهران در ادامه با بیان خاطره ای از سفر خود به کشور ژاپن و بازدید از امکانات ورزشی این کشور اظهار کرد: کارکنان دولت در کشور ژاپن همه روزه خارج از زمان کاری به مدت 10 دقیقه به ورزش می‌پردازند که این موجب تحرک و نشاط و شادابی آنها می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزش کارکنان دولت نوعی فرهنگ سازی است خاطرنشان کرد: ورزش همگانی برای کل جامعه مفید و موثر است که در این دوره شاهد حضور 3 هزار کارمند دستگاه‌های دولتی در این مسابقات خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در ابتدای شروع بکار دولت یازدهم و در سال 92 استان تهران نه تنها در میزان سرانه ورزشی بلکه در سرانه درمان نیز عقب بودیم که با حمایت دولت یازدهم توانستیم سطح سرانه ورزشی را در استان تهران افزایش و در برخی شهرستان‌های پر جمعیت با حدود 450 هزار نفری توانستیم سرانه درمانی را با افتتاح بیمارستان‌ها افزایش دهیم.

اجرای رژه تیم‌های ورزشی کارکنان دولت استان تهران، اجرای موسیقی زنده توسط آقای امیر تاجیک، اجرای برنامه ایروبیک، اهدای بسته تغذیه و قرعه کشی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.



09:00 - شنبه 4 شهريور 1396    /    شماره خبر : 4973    /    تعداد نمايش خبر : 2485