[ Print ]  [ Close ]

http://ssa.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22143   , 1403/02/21


بازدید رییس دانشگاه تربیت مدرس از دانشگاه جامع انقلاب اسلامی


در این دیدار که به میزبانی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد، دکتر قدیانی رییس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی به ارایه توضیحات مختصری از این دانشگاه، نحوه پذیرش و رشته های موجود آن پرداخت.

در ادامه دکتر دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس ضمن تبریک ایام ماه رجب و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به ظرفیت ها، امکانات و اقدامات مهم دانشگاه تربیت مدرس اشاره نمود.

وی افزود: دانشگاه تربیت مدرس در حال حاضر با 17 دانشکده در رشته های مختلف علوم پایه، فنی مهندسی، علوم انسانی ،‌ هنر و علوم پزشکی و همینطور پارک علم و فناوری باظرفیت گنجایش 177 شرکت که غالبا دانش بنیان نیز می باشند در حال فعالیت و نقش آفرینی است.

دکتر فرهاد دانشجو تصریح کرد: دانشگاه تربیت مدرس اولین دانشکده بین المللی مختص دانشجویان کشور دوست و همسایه عراق را در منطقه آزاد اروند در شهر آبادان با ظرفیت پذیرش 178 دانشجو  راه اندازی نمود و این ظرفیت تا سال 1405 به 1500 نفر قابل افزایش است.

رییس دانشگاه تربیت مدرس به جایگاه این دانشگاه در جمع پنج دانشگاه برتر کشور اشاره و تاکید کرد: این جایگاه با افزایش تعداد مقالات و خروجی پایان نامه ها و همینطور افزایش پژوهشکده های فعال  قابل ارتقا نیز می باشد.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه جامع انقلاب اسلامی باید به گونه ای عمل کند که در مقطع کارشناسی با بهره گیری از روش های نوین و متفاوت دانشجویان بیشتری را به خدمت گرفته و باعث رشد و ارتقا تحصیلی آنها گردد.

دکتر دانشجو یادآرور شد: ما در جنگ سخت سردار سلیمانی را داشتیم اما امروز در جنگ نرم و فضای مجازی نیاز به سردار سلیمانی ها داریم و به یاری خداوند متعال، این مهم در دانشگاه تربیت مدرس محقق شده است.

در ادامه معاونین دانشگاه جامع انقلاب اسلامی نیز هریک بصورت جداگانه مطالبی را ایراد کردند و در پایان از بخش های مختلف دانشگاه و ظرفیت های موجود در آن بازدید بعمل آوردند.



11:16 - دوشنبه 2 بهمن 1402    /    شماره خبر : 22143    /    تعداد نمايش خبر : 305